Eenvoudig samenwerken met Sharepoint
Documenten delen in de cloud
Binnen Office 365 zitten de oplossingen Sharepoint en OneDrive. Met deze programma’s kun je eenvoudig bestanden delen met collega’s. Zo hoef je nooit meer documenten heen en weer te e-mailen en heb je altijd de laatste versie. Bovendien kun je met meerdere personen tegelijkertijd aan een document werken.
Bestanden vinden en bijwerken
Werk aan een bestand, sla het vervolgens rechtstreeks op in OneDrive of SharePoint en de wijzigingen die je aanbrengt worden direct bijgewerkt. Dankzij de volledige integratie met Office kun je op het ene apparaat beginnen met het samenwerken aan een bestand en dit op een ander apparaat afmaken.
Verscheidenheid aan functies
Bovendien kun je kiezen uit een verscheidenheid aan functies om aantekeningen te maken, tekst te markeren en opmerkingen toe te voegen. Met de krachtige functies voor zoeken en ontdekken, vind je snel elk bestand dat je zoekt en krijg je hier vervolgens inzichten over, zoals hoeveel mensen het hebben bekeken of gedeeld.
Delen binnen en buiten je organisatie
OneDrive is de eenvoudigste manier om bestanden te delen binnen en buiten je organisatie en hieraan samen te werken. Houd een geschiedenis bij van alle activiteiten in bestanden om iedereen op één lijn te houden. Deel je bestanden probleemloos, zodat anderen ze veilig en moeiteloos kunnen openen.
Samenwerking in teams
En gebruik SharePoint voor meer geavanceerde samenwerking in teams, waaronder het beheren en delen van bestanden en mappen, binnen teamsites of intranetsites en in je hele organisatie.
Direct contact
CompSolution levert al meer dan 12 jaar ICT-diensten. ICT’ers die ondernemers begrijpen en met wie je wél normaal kunt praten. Waar mogen wij jou mee helpen?